I GOT THE JOB!!


Känns underbart! Igår kväll när jag målade naglarna fick jag ett toppen samtal!! JAG FICK JOBBET!! WOHOOOW!!   Ska bli kul att arbeta med min kära vän, Niklas Sahlin som tydligen också jobbar där (Y) Like it! Känns skönt att jag redan känner någon där.  Så nu framöver kommer jag att jobba kvällar på dagbladet som telefonförsäljare. It's a good start for me (Y), I'm only 18 and I have already got a job and it's incredible that I got it so fast. I was really lucky!  

Imorse ringde min kära Conny och väckte mig, gud vad jag älskar när han gör det! Jag blir så glad innombords! hihi  Hur som hällst så har jag nu gett vovven mat, duschat, varit ut med honom en sväng, Gosat med min bunnie, ätit frukost .. nu blir det väll till att välja ut några kläder som jag ska ha på mig ikväll när jag ska iväg och jobba. Innan det blir dags att åka och jobba kanske jag hinner se på någon rolig film som tidsfördrift ^^, Ska bli spännande och se hur min första arbetsdag kommer att gå, hoppas verkligen på det bästa! Mina samtal kommer naturligtvis börjas med att bli avlyssnade för att se hur det går för mig, om jag är duktig eller inte.. GUD SÅ PIRRIGT!! Ska försöka att inte tänka på det..
Nu när jag ska börja jobba kommer jag knappt träffa min kära skatt, vissa dagar alls.. that's kind a sux.. :( Han kommer jobba - jag kommer studera, efter skolan ska jag jobba och när jag kommer hem sent på kvällarna kommer han nog redan sova för att komma upp till jobbet dagen efter .. och jag måste även själv gå raka vägen till sängs för att orka med skolan och jobbande efter.. Men det är pengar, får tänka så. Plus jag kommer ju enbart arbeta tre kvällar så resterande av dagarna kommer jag kunna umgås med honom . Tur det. hihi. Nä, nu säger jag hejsvejs till er allesammans! Håll tummarna och tårna för att det går bra för mig ikväll på jobbet!  ♥


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0