Moonlight


Jummey! Världens bästa människa i mitt liv gjorde nyligen en supergod middag! Nu är min mage mätt och belåten :D hihi. I'm thanking you for that, sunshine :):p

Praktiken idag har gått jätte bra och jag har haft det riktigt roligt tillsammans med gobarnen :D Vi pysslade ihop lite instrument, lekte med klossar, byggde pussel, spelade spel, lekte med bilar och drakar, åkte madrass ute och en massa annat skoj :D Dagen gick faktist ovanligt fort m¨ste jag säga :o När jag slutade praktiken väntade Conny redan på mig utanför :) När vi kom hem såg vi lite på tv tillsammans med hans pappa :) åt mat och nu är Conny på jour, så får se när han kommer hem igen :) Tänkte iallafall sätta igång med läxan något alldeles strax, VILL INTE!! haha men det måste ju göras! Kommer ju kännas jätte bra sedan när der är gjort :) Kuuul! Blev pllötsligt otroligt sugen på lösviktsgodis :o Typiskt, när man inte har vettu .. :/


Jag har märkt att det är sjukt många som jag känner som fyller år nu t.ex. i söndags fyllde min kusin, Kristin år :D Igår fyllde Patricia år  idag fyller Pargol år och en massa andra all the time liksom :) Grattis, grattis, massa grattis! :) OCH bäst av allt, hihi snart fyller jag äntligen 18 år AWESOME!! haha ;D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0