My heart beat for you


Dags att uppdatera lite granna kanske? haha var ju ett tag sedan nu :P

Vaknade precis, har ju sovit nå förbaskat länge de senaste 2dagarna :P Conny sover ännu :) Igår sov vi bort hela dagen och under kvällen åkte vi på bio :) Vi såg på filmen "127h", jag tycker att den faktist var spännande även fast inte så mycket hände under filmen. Den var bra i sitt egna stuk. :) Den handlar om en kille som gillar att bergsklättra och en dag fastnar med armen, efter 5dagars lidande skär han av armen. That's nasty..

På måndag blir det till att åka in till stan och fixa ärenden tillsammans med Ellenor, så får äntligen träffa henne :D Var ju allt för länge sedan nu tycker jag! Haha :) Skulle göra det i fredags men alla blev ju insnöade osv så det blev inte riktigt som det skulle..

Mer än så har jag faktist inte att säga er just nu :P Om ni undrar vad som har skett den senaste tiden annars så det varit det vanliga.. :P Varit på praktiken, umgåts med Conny och har faktist konstigt nog börjat läst en bok :O:)
Björnbröderna heter den, en spännande bok ;) Jag hatar ju att läsa böcker, det verkligen vägrar gå frammåt för mig. minns inte när jag läste en bok senast faktist :P Men någon gång måste man göra ändringar i livet ;D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0