See my side


En perfekt start på dagen tillsammans med världens goaste person :D

Praktiken idag har gått väldigt bra, ofc ;) Men eftersom att det var så lite barn på dagiset idag så kändes dagen hur långsam som hellst även fast vi gjorde en massa roligt ihop hela tiden, bara så ovant med så lite barn så det kändes verkligen som att dem fattafes. Snyft :( Nu är jag iallafall hemma hos mammi och umgås med Hampus, min rackare till lillebror :D ♥ Mammas sambo blir borta i några timmar nu eftersom han åkte iväg till någon polare. Känns hur härligt som hellst! hihi :D Vad som händer och sker nu i helgen har jag faktist inte orkat brytt mig över :P Ser istället vad den har för trevligt att bjuda på, men blir iallafall nog en varm och skön dusch snart för min del! :D Vill vara med Ellenor men hon är ju sjuk, stackaren :( ♥

HAHA helt galet sjukt, vad är det som händer? Både jag och Conny har drömt jätte konstiga drömmar inatt :o:s Det är knas! ;D


Jag skänker även bort en guldstjärna till min Conny, som är världens absolut bästa! :D hihi Han är lätt den absolut snällaste och mest bästaste människan som jag någonsin känt! Helt klart om den saken! :)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sedan blir det nog att mysa ned mig under filten tillsammans med lillebror kanske och slå på någon spännande film och något gotta till :) 



PussLOVE ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0