My mind goes on a trip


Lite nya bilder .. för en gångs skull haha ;p
Så ser jag iaf ut nu med mitt nya svarta hår :)



Jag tillsammans med min otroligt underbara lillebror, mitt absoluta allt! ♥





Sitter nu på praktiken och har lunchrast i 30min :)
Fryser som ett as gör jag också :/

Igår under dagen passade jag lillebror, vi gjorde en massa skoj :D Såg på massa filmer och myste, tjocka i oss lite glass, ritade och lekte med hans nya leksaker. Myspys :D Senare under kvällen vid kanske 21-22tiden?, kom Conny och hämtade upp mig igen :) Tog det bara lungt vi, myste ned oss i soffan och såg på filmer.

Imorse när Conny skulle skjutsa mig in till praktiken så vägrade bilen starta pga den enorma kylan =/ Men vi var inte ensam om det, det krånglade tydligen även för en fröken från dagiset med fick jag höra. Men som tur kom Connys mamma förbi från jobbet och hämtade upp oss, så allting löste sig :) Efter att klockan slår 16.00 får jag sluta praktiken för dagen, då tänker jag gå hem och gosa med lillHampus och även försöka passapå att rensa mina garderober med kläder. Slänga allt jag inte använt på typ 1000 år sådär :P haha och vika och göra snyggt och prydligt i garderoberna så att det ser någolunda bra ut :) Sjukt jobbigt och långtrist men måste göras! :)

Men nu ska jag gå och umgås med gobarnen igen! :)


PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är jätte fin på bilder fast det är du ju jämt sötis.

2011-02-17 @ 20:57:38
Postat av: Dzesii

Hihi tack så jätte mycket kusin! :)<3

2011-02-18 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0