On the road


Tjenamoors på alla balla homies (H) hahaa ;p



Helgen har jag tillbringat ute i Skönvik tillsammans med Conny, Kebbe och vovvarna Uffe och Texas :D Uffe är en riktig BJÖRN! Bokstavligen hahaha :D Måste vara världens största hund :) Det är en sådan hund som är med i filmen "Saltkråkan", jag vet tyvär inte riktigt hundra hur den rasen stavas så jag vågar inte chansa haha :p Hur som hellst så har vi varit ute med hundarna i Delta så att dem fick springa av sig, grabbarna har spelat och jag har mestadels gosat i soffan tillsammans med gohundarna och sett på massa filmer och serier. Myspys :) Igår kväll skjutsade Conny mig hem till Jeanette där vi såg på Big Brother. Alltså det är ett skämt! Heeeelt världelöst hahaha jag kan lova er att jag absolut INTE kommer att följa denna skit program iallafall x) UschUsch! Som dem säger på radiokanalen "Hiss eller diss" .. Detta är då iallafall en stor DISS! :o Ni som missade premiären igår kväll, kan jag ju tala om för er att det är verkligen inte värt att se på det för fem öre, tyvär.

Nu sitter jag på praktiken, men har rast tills klockan har slagit 12.30, idag får jag sluta en timme tidigare eftersom jag måste in till skolan och fixa lite ärenden .. Kinda sux, because I do not really want to do it. But what to do liksom, det kommer nog gå bra ska vi se :) Efter det blir det nog till att skynda sig till bussen och åka hem skulle jag tro. Umgås lite med min kära lillebror oså dårå :) ♥

Får se när mitt batteri på mobilen dör ut och när jag får liv i den igen haha, eftersom min laddare är hemma hos Conny men
ska försöka hitta fram någon gammal reserv mobil som jag kan ha under tiden så att folk får tag i mig. :)



HAHA yes, I know .. Förbaskat snygg bild på mig alltså ;D
HAHAHAHA eller så INTE! Men den bjuder jag på denna gång :)
Ha en fortsatt trevlig vecka gottfolk!



PussLOVE, to worlds greatest! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0