Follow your heart


Inte coolt asså! Nu när det äntligen är fint väder ute, solen skiner, plusgrader, rena mysvädret så är jag helt trasig, här sitter jag hemma och är sjuk! :( Fick inte vara på praktiken idag så jag fick gå hem efter téatern som handlade om förlåtelse, att det inte är rätt att be om ursäkt när man inte förstår varför för då betyder den ingenting och sånt... Det spelades ju för 5-6åringar så var ju lite mer barnaktigt men det var faktist bra, med bra budskap. Jag hoppas verkligen att jag blir bättre till imorgon så att jag kan gå till praktiken redan imorgon. Vore toppen! Vill ju inte missa en massa. Har även blivit döv i högra örat under den långa natten som jag inte kunde sova och det värker så in i bomben! Blir det inte bättre så får jag nog ta och ringa imorgon bitti och boka tid hos en läkare.

Jag har nu precis gjort klart en massa läxor så passar på att blogga lite nu med :P Var ju ett tag sedan nu.
HAHAHA i torsdags när jag skulle hem till Conny direkt efter praktiken, tog jag först mig en busstur in till Ljustorp haha :p Dåligt fail! Var ju inte meningen haha. Busschafförn som inte sa något om att den skulle först till Ljustorp :s Skulle då iallafall blivit bra uttråkad ifall jag bodde där borta :s

I helgen hjälpte jag och Conny till Jesper att måla om och fixa lite i studion på Folkan, jag gjorde dock inte så mycket eftersom jag mådde inge bra alls =/ Målade mest enbart lister. Grabbarna var duktiga! Det blev riktigt fint :) Sen igår hade vi en lugn dag/kväll, jag passade även på att skriva klart läsloggen till boken "Hungerspelen", måste säga att boken är ju dötrist! Det jag läst är som bortblåst för mig nu känns det som :s Ingen bra bok. Håller mig bra till "Vargbröder" som är tusen gånger så spännande! :D Måste säga att Conny måste ha riktigt bra boksmak, eftersom jag som avskyr att läsa böcker fastnade för denna bok som han tipsade mig :)

HAHA oså Jeanette då, sitter och planerar nu vilka skor hon ska ha på sig på krogen då jag fyller år xD HAHA käradu, du är bra knas du :) Men bättre i tid än att stressa x) haha ♥ Snart smäller det! ;D Vilka vill följa med och fira mig då? ;) haha

NÄIDAG blir det en lugn dag/kväll hemma i soffan, ska nog mysa ned mig i den tjocka mysiga pläden som jag har och ha filmmaraton med kanske en massa godis, vore inte fel :D haha. Less på att vara sjuk, varit det sjukt länge nu ju :o Jävla skit asså :P





PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0