If this is love, please don't break me


Igår åkte jag och Conny in till stan istället för birsta, där Conny klippte sig, blev finfint resultat :) Sedan gick vi och köpte hårfärger, jag tänkte bli någon slags brunett men han tyckte att jag skulle testa med svart så det blev svart för denna gång :) Sedan kidnappade han mig hem till honom, där han hjälpte mig med att färga mitt hår och jag färgade även hans hår till svart med, lite ovant att se honom med svart hår men det ser bra ut :)

Resten utav kvällen tog vi det bara lungt och hade det trevligt, spelade lite tv-spel, såg på filmen "Eragon" så somnade vi strax efter filmens slut :) Idag blir det även en lugn kväll för mig, har ingen lust alls att dra ut eller något. Så blir bara till att se på film och läsa lite :)

Till mina närmaste och käraste vänner:
- Ni anar inte hur fruktansvärt glad jag är över att ha er vid min sida!
Det går inte att ersätta er, inte för fem öre!!!
Utan er hade jag aldrig klarat mig så långt som jag kommit nu :)

Vänskap är himlens klaraste stjärna,
rörd utav änglarnas tryggande hand,
älskad utav solens alla strålar
Lyckan är att ha en sådan stjärna,
stjärnan som sprider änglarnas ljus
En stjärna som aldrig bleknar.
En stjärna som aldrig slocknar.




I miss my teddybear so damn much!!! :'( ♥
Jag önskar så in i bomben att han vore hos mig nu ..

PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0