worlds greatest


Denna veckan har jag börjat att praktisera på Solstrålens förskola och det går hur bra som hellst, all personal och barnen är helt underbara! Gillar starkt, kommer tyvär sakna allihop efter dessa 5veckors praktik har tagit slut =/ Men bara att komma och hälsa på lite då och då :)

Efter praktiken har jag umgåts riktigt mycket tillsammans med bästa Conny, vi har spelat en massa tv spel, sett på filmer osv. Haft riktigt trevligt som alltid :D Har även åkt hem till Jeanette för någon dag sedan en stund och bara tagit det lungt och pratat :)

Efter att jag slutar praktiken för idag så ska jag hem och duscha och fixa lite granna och se hur lillebror mår, han har ju blivit sjuk igen, stackarn :(♥ Sedan ska jag in till Birsta City tillsammans med Conny och kika på hårfärg åt mig, får se vilken färg det blir denna gång men tror det blir någon slags brun faktist :)

Vad som sker under kvällen får vi se vad den har för trevligt att bjuda på :)
Ellenor ville att jag skulle komma hem till henne i Njurunda på fest och fira hennes systers pojkvän, men har inte sån god lust på att åka ända dit och sedan inte ens veta ifall man ens tar sig därifrån :P:) Men nu ska jag gå tillbaka till barnen och leka lite med dem, eftersom nu är min rast slut :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0