Would you be mine vilentine-boy?



De senaste dagarna har jag tyvär inte kunnat varit något på praktiken eftersom jag haft magsjuka :/ Kinda sux!
Menmen sådant som händer, alla blir ju dålig någon gång.

Hur som hellst så var jag ju tvungen att åka in till stan och lämna in papper in till skolan inför 3ans val, medans platserna är ledig är ju tydligen först i kvarn. Så man blir faktist lite orolig sådär men de går nog bra de :)
Träffade även älsklingarna Ellenor och Sabina som hängde med som också passade på att göra dessa ärenden :)

Senare åkte jag hem och gosa med lillebror och lekte med hans nya leksaker som han fått utav mamma som han är sjukt lycklig över haha :D sötproppen min ♥ Bara liten stund senare ringde Conny som kom och kidnappade mig igen haha :):P I alla hjärtansdag fick jag ett par örhängen och geléhjärtan utav mammi och en ros utav Conny :) hihi. Så hjälpte han även mig att färga löshåret till svart så jag kan använda de nu när jag färgat håret dårå :p
Men nu blire film och sova




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0