awiie.. boli


Imorse klev jag upp rätt tidigt, vid 10-tiden och jag var redan pigg och glad, toppen! (Y) ;D Slog på datorn och då vaknade Conny också upp till liv, så såg vi på två repris-avsnitt utav BB. BTW, det är helt AMAZING och inte mer än rätt att Simon vann BB 2011!! :D Han var en värdig vinnare :) Efter att vi sett klart avsnitten hoppade jag in i duschen, mammi ringde mig medans så jag bad henne ringa upp mig efteråt och då berättade hon om att det var någon slags båtträff/raicing? (ingen aning ja) inne i stan iallafall som dem var på och undrade ifall vi var där med men blev inget utav det för vår det utan vi åkte istället och spelade lite basket i det fina och härliga vädret tillsammans med Rickard. Conny kom på första plats, Rickard kom 2a och naturligtvis kom jag sist!! :'( SNYFT* Undrar verkligen var mina basket-skills försvann de senaste åren :/ Menmen, man kan inte vara bra på allt, alla är bra på sitt sätt! :D Ikväll har det faktist inte hänt något speciellt alls, jag har enbart suttit och kikat på någon film med Marykate och Aschley? :P Sedan har jag enbart pluggat ett tag nu medans Conny spelar dåråå..

GAH! Så typiskt mig!! Lyckan är då inte med mig idag :p HAHA
Jag och Conny gick för en stund sedan ut för att ta oss en nypa frisk luft >.< Naturligtvis blev Conny tvungen att fejk-knuffa mig, men släppte inte helt utan höll upp mig en bit åvanför jordgubbsrabatten eller vad det nu heter? :P What evah.. Hur som hellst, så brände jag mig självklart på smalbenet och vid axeln på äckel brännesla.. med den lyckan som jag har! Real funny!! :/ Snyft* Har nu världens jädrans bulor haha ser rätt roligt ut men klias så in i bomben kan jag ju tala om xD

Nänu får jag tacka för mig för idag, dags att gosa ned mig i sängen och låta drömmarna föra mig bort eftersom imorgon är det skola och jag har ett super duper viktigt prov som väntar mig. Hoppas verkligen på att det går bra och att jag klarar mig!!! Wish me good luck ♥ I will need that, trots att jag har pluggat som en galning! SÅ SVÅRT ÄR DET!! :(



Sleep Tight, PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0