GirlsNight


Igår åkte jag in till skolan tidigare ju, så innan lektionen ens börjat fick jag ha ett litet utvecklingssamtal med mentorn och det gick ju bra :) Efteråt när själva lektionen börjat fick jag redan gå eftersom dem enbart skulle ha betygsnack och jag hade ju redan utvecklingssamtal så jag gav Josip lite sällskap medans han hade rast. Efteråt var jag på stan med mina älsklingsflickor: Sabina, Ellenor, Cicci, Malin & Sara :) ♥ Jag köpte mig en jätte fin bikini, så köpte jag jätte enorm kamm och glasögon åt mammi ^^, HAHAHA och passade även på att köpa en liten gåva åt Conny, ett ljus m ljusskål där det står en dikt på :) Efter stan-rundan åkte jag hem till mammi sedan var det dags för att byta om lite snabbt och fara hem till Sabina och möta tjejerna :) Det var en riktigt skojig girls night! tror alla vi behövde denna kväll! :) Vi drog först på Memento och sedan efter en stund drog vi på Irish :) Vi stötte på många välkända ansikten på krogarna bla. Kristian Högbom, Felicia Karlsson, FinSandra, Sebben, Gunno & Christina Johansson :)

Imorse när jag vakna, eller ja.. vid 13-tiden så blev jag absolut inte glad! Min dumma förkylning har stigit så känner mig jätte dålig och sådär när man är sjuk och inte har någon ork alls i kroppen :( Känns ju verkligen som en toppen tajming, eller så INTE! :o Jag som verkligen måste plugga till ett stort prov har ingen ork alls och läser jag något nu när jag är sjuk, fastnar det inte ens!!! :'( PANIK!


GIRLSNIGHT AT SABINA



GIRLSNIGHT AT MEMENTO - Kareoke




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0