I hear your voice, it's like an angel


Wiie jag bara ÄLSKAR då Conny ringer och väcker mig varje morgon då han är på jobbet :D Så sött och SÅ BRA! Så jag inte sover bort hela dagen och sedan inte kunna sova om nätterna haha för det är jag duktig på xD När jag klivit upp efter att vi lagt på, slog jag på lite musik och tvingade jag mig till att bädda x) Sedan vaknade jag till tack vare musiken hahaha man blir så pepp av musiken ju >.< Sedan klädde jag på mig och fixade mig lite smått så att jag såg någolunda levande ut haha och gick och åt frukost för en gångs skull, måste börja bli duktig med det igen! ;P Nu har jag precis roat mig med lite kareoke HAHAHA guud vad jag kan vara löjlig. But hey! that's fun! inte det som räknas? xD 

Något senare då Conny kommer hem från jobbet, hoppas jag på att vi kan åka hem till mammi för att jag måste hämta min post som jag fått, kan vara bra att hämta den innan det är försent och innan mammi åker på sin resa till Polen. UschaBuscha..nu har det börjat regna! Blä så trist! :/ Men det är ju rätt mysigt med regn ändå ..haha vadå dubbelmoral? WHat evah haha xD Åker vi hem till mammi ska jag ju lätt be Conny stanna en sväng förbi Ica Maxi så jag kan köpa mina chips som jag har längtat efter nu de senaste dagarna >.< thihi så det kan bli ;P

Imorgon är det midsommar, och naturligtvis kommer det nog regna då som vanligt.. =/ Men det ska inte lyckas förstöra vår kväll för det inte! :D Imorgon kommer tydligen Erik och hans flickvänn upp till Sundsvall och hälsar på oss så vi tänkte åka och fira midsommar ihop i Åvike i en urmysig stuga! :D Synd bara att jag inte kunde ta med mig någon utav mina pinglor.. =/ Men det kommer nog bli massa trevligt ändå! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0