It gonna feel real good!


GOD DAMN IT, I'M SO FREAKIN' AWESOME!! ;D
Igår hade vi ett stort och svårt prov i ämnet "Skola, förskola & fritidshem - Barnens utväckling" och tro det eller ej men jag är ju bra grym eftersom jag KLARADE DET!! All jädrans råpluggandet och all migrän pga det var klart värt det kan jag lova!! :D Efter skolan gick jag en stund på stan med girlsen mina ♥ Köpte mig en billig och söt sommar t-skirt och undertrosor ^^, När jag kom hem tog jag mig en varm dusch så jag piggnade till innan jag började plugga. Efteråt hjälpte Eva (Connys underbara mamma) mig med att fixa lite ärenden och hade det trevligt ute på altan medans det regna och åska :)

Sitter redan nu på skolan fast jag inte börjar förns 12.20 xD But what to do när man inte tar sig till bussen senare :) Som tur är jag iallafall pigg och glad för en gångs skull sådär tidigt på morgonen xD hahaha. Ikväll blir det kanske till att dra ut på krogen med flickorna mina ifall allt går som det borde :) Men nu får jag tacka för mig, så ska jag gå och lämna in en svenskuppgift så jag har det gjort :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0