It never ends


Imorse vaknade jag i en bra tid tycker jag! :D Glad att Conny ringde från jobbet för att väcka mig som vanligt :) ♥ Så efter att vi lagt på klädde jag på mig, gick ut med vovven på en prommis, käkade godmat som frukost ute på altan och vovven fick ligga och vila sig ute bredvid. Sedan gjorde jag mig i ordning lite granna och bytte om till kortbyxor eftersom det var så fruktansvärt vackert väder ute, så soligt och varmt! I JUST LOVE IT AND I CAN'T HIDE IT! >.< Sedan gick jag ut lite granna innan det var dags att ta tag i moppen och fara ner till bussen, så tog jag lite nya sommar bilder :D Dem kommer strax! 

Då var det dags att åka ned till bussen, jag åkte hem till mamma och lillebror där jag lekte och gosade med lillHampus och lekte även lite granna senare med Olivia som kom och hälsa på. En liten tre-årig, jätte snäll och inteligent flicka :) Nu kom jag hem för bara en liten stund sedan så ikväll ska jag nog enbart ta det lugnt hemma skulle jag tro ^^, Inga direkta planer iallafall.

Conny for precis ned till huset för att kapa en massa planker tillsammans med hans pappa och dem behöver inte min hjälp med något idag så jag tänkte strax ta och gå ned till poolen och chilla lite i solen med vovven :)


Här blev det en liten mysstund tillsammans med gosingen, Texas ♥
Så himla underbar vovve! BIG love to him! ♥ ♥



Att sitta vid poolen och sola lite när det är så vackert väder, är ju inte alls fel;D
Helt underbart, I'm loving it! ;D ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0