It's a wonderful day


Igår var Conny ledig wiie hihi slapp vara ensam hemma >.< Så vi åkte hem till hans morbror där vi träffa lite andra av hans trevliga släktingar och åt grillat och hade det trevligt :) När vi kom hem på kvällen såg vi på massa avsnitt av "Acording to Jim", så himla skön serie! :D

Imorse ringde Conny för att väcka mig, I like that! Det så trevligt att bli väckt av en underbar person som man starkt håller kär hihi :) ♥ Så idag hitills har jag enbart städat undan här lite smått, kläder som låg framme oså, gått ut med hunden, tagit in kissemissen Mojjo och nu tänkte jag fixa mig lite granna innan Conny kommer hem från jobbet :) Sedan ska vi fara in till Birsta City en sväng eftersom jag måste köpa schampo, balsam, deo och lite sådanna grejer som man behöver.  Så får vi se vad kvällen kommer ha för trevligt att bjuda på, får hoppas på att solen tar över regnet så att man blir piggare och får mer lust till att göra något kanske :p Men för nu får detta räcka tycker jag, seeya! ;D


AND NOW I LOOK LIKE THIS :P



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0