It's not a game to me


Igår åkte jag in till skolan och käka thai-mat ute i det härliga vädret tillsammans med klassen, när jag, Cicci och Sabina satte oss i gräset så hände det mig något jätte fränt!! En jätte fin blå fjäril satte sig på mitt finger och var hur tam som hällst. Med tiden kom det fler från klassen som skulle kika och då flög den något varv runt mig och satte sig om igen på mitt finger :O Så var det sådär om och om i ett tag. Naturligtvis är det något hur fränt som hällst som måste vara med på bild som bevis, så bild kommer något framöver då mina kamrater skickar dem till mig :) Senare av dagen gick jag på stan en stund tillsammans med mina tjejer Sabina & Malin :) Det var riktigt trevligt och härligt med vädret :) När jag hoppade avbussen på hemfärden och skulle ta moppen den sista biten .. visade det sig att soppan tagit slut men som tur kom min räddare i nöden: Rickard med hans pappa och hans två vänner. Dessa gossar tog studenten igår så dem hade ju brottom dessutom! :/ Så GRATULERAR till dem och ett enormt TAAACK!!! Vet inte vad jag hade gjort annars, jag hade ju nämligen inge pengar alls på mig så han kom förbi med en slant som jag fick låna så jag kunde ta mig hem :D

Idag hade jag skolavslutning, efter det umgicks jag med mina älsklings tjejer: Sabina, Cicci och Sara ♥ på stan, det var en massor med kul och jätte trevligt med goaste sällskapet! :D Cicci och Sabina gick på Bagetterian där dem köpte mat medans jag och Sara gick på Donken, sedan tog vi med oss maten och möttes nere vid ån där vi åt ihop och hade det trevligt :) Efter trippen på stan åkte alla hemåt och jag åkte vidare hem till mammi för att umgås med lillebror :D Åt en super god fika, solade o busade med lillebror :D Sedan plötsligt ringde mammas sambo henne och sa att vi skulle komma ut för att han skulle skjutsa mig med bilen ikväll, mamma och hampus ville följa med så allt blev jätte brottom och stressigt så SJÄLVKLART glömde jag min mobil hemma hos dem!! :( Jag kom även inte på det förän jag kom hem.. TYPISKT! Så får se när jag åker dig igen.. Så just nu blir jag utan mobil i ett tag tråkigt nog :/ Menmen, nothing to do. När jag kom hem städade jag lite och har sån fruktansvärd huvudvärk så ska ta och lägga mig och vila tror jag ..



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0