Loving the sun


Igår solade jag litegranna efter att jag vaknat och klivit upp, tog även en prommis med vovvingen. När Conny hade slutat jobba åkte vi på Biltema och handla lite grejer till huset, när vi var vid kassan märkte Conny att han tappat bort sitt kort så jag betalade dessa varor. Sedan var detbara till att åka runt och leta kortet i timmar men tillslut kom vi på var det kunde vara och där var det som tur var! :D Så när vi hämtat kortet åkte vi vidare och köpte bräder och sånt grejsimojs, käkade på Donken innan vi for vidare ned till huset och lämnade av det där. Så när vi kom hem var det redan kanska så sent så vi slog typ enbart på "Acording to Jim" på min dator och såg det tills det var dags för att mysa ned sig i sängen och låta drömmarna föra oss bort >.<

Imorse glömde Conny ringa och väcka mig vid 9 tiden så jag var ju självklart så duktig som sov ända till 11-12 tiden =/ Not cool at all! Så typiskt mig! Hur som hellst, såfort jag vaknade hoppade jag upp ur sängen, tog på mig bikinin och gick ned till poolen där jag solade i timmar och svalkade mig lite mellanåt, hur underbart som hällst!! :D Och solad blev jag kan jag lova! It's awesome and I love that! :D hihi. Får se vad resterande av dagen kommer att ha för trevligt att bjuda på :)


Underbar bild med mig och fjärilen som tyckte om mig, så himla coolt! :D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0