My sweet angel


Igår efter att vi skjutsat hem Rickard, åkte vi vidare och lämnade lite revbenspjäll vi handlat åt Connys föräldrar som dem skulle ha, eftersom dem skulle övernatta ute på vattnet på båten en natt till, gud så mysigt det är med båt! :) När jag och Conny kom hem myste vi ned oss i soffan efter att vi ätit go'mat, såg vi på filmerna "Drive Angry" och "Due Date". Jag måste ju säga att båda dessa filmerna var sjukt bra, yes dem var fruktansvärt bra! :D Verkligen sevärd ;D

Idag har jag sovit ut ordentligt, as skönt! :D Vaknade vid 13-tiden, känns hur underbart som hällst! :) Så idag har jag enbart städat lite, pluggat, kikat till hästarna, varit ut med vovvingen och så ringde mammi mig med, så vi pratade om resan till Polen om att hon vill att jag ska följa med men jag får se hur det blir med den biten. Jag har ju inte råd att betala min del tyvär =/ Så blir nog inget med det i år heller skulle jag tro :(

Nu tänker jag gå och kika lite på tv tillsvidare, får se vad det finns för spännande i skärmen ^^, Så får vi se vad kvällen har för trevligt att bjuda på, blir nog bra de :)

Och till er som ännu väntar på att få se hur min färgning på håret blev så ser det nu ut sådär: (Dock inte världens normalaste bilderna men dem får duga gott och väl). 

<-- Malin and Me -->



<-- Me and Ellenor -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0