Party in my head


Igår efter att Conny ringde och väckte mig från jobbet, var det dags att kliva upp >.< strax efter börja min kära tokfia Cicci till vän att smsa mig så vi bestämde att ta och åka in till Birsta :) Så jag passade på att handla lite produkter som man behöver som schampo, balsam, deodorant, ny tandborste och Body Butter i Coconut lukt :) Blev inget nöjes shoppande för min del eftersom jag måste börja spara pengarna rijält nu! Tråkigt nu, men kommer vara värt det! :D Dagen på Birsta var riktigt trevlig tillsammans med Cicci. ♥ Efter en stund for vi en sväng hem till min mammi för att hämta mitt busskort som jag lämnat kvar där senast, fika litegranna med lillebror innan detvar dags för oss att röra på oss igen. Efter vägen mötte vi upp Lito, Ciccis pojkvän :) Så dem gav mig sällskap på väntan av bussen. När jag kom hem såg jag på filmen "Save the last dance" medans Conny spelade. Efter att vi ätit var det dags att lägga oss så vi somnade till serien "Acording to Jim" :) Vi somnade riktigt tidigt men dock vaknade jag heeeeeeeela tiden under natten :( Vet inte alls varför, brukar ju alltid sova jätte bra =/ Menmen, så det kan bli ibland :)

Nu idag vet jag inte alls vad som händer och sker ännu, när jag vaknade imorse tänkte jag gå ut och sola lite ute men tappade lusten ganska så fort när jag märkte att solen försvann bakom molnen lika snabbt som den kikade fram =/ Kanske blir bättre sedan :) Är gymt godis sugen idag, men fååår inte slösa pengarna!! Gud så jobbigt och frestande det ska vara! =/ Snyft*


En bild på mig, Sara & Cicci ♥



Jo! Föresten, här är en bild på fjärilen som jag pratat om för någon dag sedan, som satte sig flera gånger på mitt finger självmant och satt där hur länge som hälst och var jätte go och tam. Inte varje dag något sådant sker inte! :D



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0