Right round like a cirkle


I torsdags när Conny kom hem från jobbet åkte vi upp till Åvike med hans mamma och pappa och hälsade på hans mormor där hon har sin jätte fina och mysiga sommarstugan! :D Arne och hans fru var där med :) Var en massa trevligt med fika och middag :)  Texas skulle ju såklart på sin lilla upptäcktsfärd han åh men som tur fick vi tag i honom efter en timma kanske, finally!! :o Den busen!

I går tvingade jag mig själv till att plugga fast jag mådde hur dåligt som hällst när jag vaknat, och naturligtvis fastnade ingenting i mitt huvud pga jag inte mådde bra :'( Provet är redan nu på tisdag!! PANIIIK!! :o Vid 3-4 tiden kom Conny hem tillsammans med Rickard efter att dem hade vart och spelat basket. Efter en stund skjutsade vi hem honom och åkte vidare ner till min mammi där jag hämtade ett brev jag fått, sedan passade vi på att gå på Ica Maxi och handla lite snacks till kvällen :) När vi kom hem gjorde vi mat sedan medans Conny spelade lite såg jag på tv där legendfilmen "Länge leve Barnie" HAHAHA så himla köng ju!! xD När jag var yngre såg vi alltid på den, jag och mina bröder dog alltid av skratt då xD Det var goda tider de! :) På kvällen kom Rickard hit, då sprätta vi på några öl och såg på filmerna "Life as we know it" & "My soul to take", båda dessa filmerna var riktigt bra men den andra var ju lite sajko xD haha.

Men nu ska jag äga Rickard på kort ;D Like usual hahaha.



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0