Sola & bada, pinakolada!


Igår kväll gjorde jag mig en ny header till bloggen min så den lär dyka upp inom snar framtid skulle jag tro :) Sedan var Eva snäll och hjälpte mig med en jäkla massa papper så nu är det gjort, känns skönt! :)

Vaknade vid 11 tiden imorse, fick lite sovmorgon idag ^^, haha. Så gick jag ut med vovven på en prommis, sedan gjorde jag i ordning extremt smarriga mackor till frukost som jag åt ute medans jag solade :D Dagens resept på mackorna var toustade mackor som låg på varandra som om det vore en hamburgare, mellan brödet häde jag på lite potatis-sallad, stekt ägg och bea-sås, blev gudomligt gott kan jag lova! :D Nu när solen försvann bakom molnen och inte kom fram på ungefär 5min sådär så gick jag in och tänkte städa undan lite papper och sånt och bädda, nu ser jag att solen har kommit fram igen så ska skynda mig med att bädda, ta på mig bikinin igen och gå och steka lite på altan innan Conny slutar från jobbet eftersom då ska jag följa med honom och handla lite bräder osv till huset som vi renoverar :)

 HAHAHA älskar solen! :D


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0