Stay free


Igår var det en riktigt bra dag faktiskt! :D Eva kom hem strax efter att Conny kom hem så jag följde med Eva på en bilfärd, vi skulle skjutsa Tamara, deras städerska, sedan for vi vidare och köpte hö och mat till hästarna, stannade en sväng vid apoteket innan vi for förbi min mamma så jag fick hämta min dryga post. Sedan åkte vi på Ica Maxi där vi enbart handlade sötsaker haha vi är så duktig vi xD Sedan åkte vi en sväng till Ö&B och då ingde Conny och undrade var vi hade tagit ägen eftersom det tog sån himla tid ^^, Eva släppte sedan av mig på pizzerian Lasola där Conny och Rickard väntade på mig :) Conny var en ängel och bjöd på maten, tusen tack :) ♥ HAHA för första gången på länge orkade jag en hel enorm pizza! :o It's Amazing! haha Hur som hellst efter att vi ätit åkte vi hem till oss, Conny spelade litegranna CS som han börjat lira igen .. That I don't like xD .. men det är enbart för att killar blir så himla aggresiv under den tiden :( hur som hellst, medans spelade jag och Rickard lite kort och eftersom jag inte satt på min lyckoplats så jag losa ju alla omgångar förutom ena.. :( Menmen man måste ju losa någon gång så att man uppskattar när det går bra >.< haha. Efter ett tag slutade Conny spela så vi såg på filmerna "The blind side" och någon skräckis. Båda filmerna var riktigt bra måste jag säga! :) Men skräckisen var ärligt talat läskigare än vad Rickard berättat att den var så jag gjorde nog honom lite döv där ett tag då jag skrek som en galning HAHAHAA xD Men senare höll Conny om mig så jag blev inte lika rädd mer som tur var :)

Idag är det midsommar, så glad midsommar allesammans! Det skulle regna idag fram till 12 men jag ser inge regn enbart sol LOVE IT! ;D Hoppas det fortsätter så också! :) Vi har nyss ätit frukost och så har jag beddat precis, sånt som måste göras ^^, Ikväll tänkte vi fara upp till Åvike tillsammans med Erik och hans flickvän men tydligen ska dem inte följa med så ah..Fattade inte det riktigt om jag ska vara ärlig, trodde grabbarna hade bestämt det men tydligen inte? :P Aja.. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och se till så att jag ser lite levande ut xD Så får vi se hur kvällen slutar :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0