This is it


Imorse vaknade jag utav att mammi ringde, sedan när vi lagt på så la jag ifrån mig mobilen någonstans, men kunde inte hitta den fast jag letat överallt..trodde jag då x) HAHA. Men äntligen efter flera timmar hittade jag den då det ringde x) Annars så har jag inte gjort så mycket hitills mer än att jag har pratat med min käravän Maria som kommer upp till Sundsvall den 29:e juli och hälsar på i en vecka!! WEEEY!! ♥ I'm so happy! :D Gud det var två år sedan vi sågs nu :O GALET vad tiden ska gå fort!! Så det ser ut att vi ska fira litegranna nere på krogen någon kväll då, lät som att hon var sugen på det så nu får det bli så :) haha. Sedan har jag bara suttit och ritat lite granna och även städat undan lite här, tyckte det behövdes :)

Här kommer teckningen som jag ritat >.< HAHA lite söt var den ju ;P



Conny kom nyligen hem men var tvungen att åka tillbaks på jobbet igen för att jobba extra :)
Nackdel: Jag får knappt umgås med min underbara Conny idag =/
MEN jag överlever nog ;) haha. Vi har ju all tid i världen för de :) 
Fördel: Han får mer pengar så vi kanske kan ta och börja fortsätta med renoveringen i huset igen :)  

Men nu mina kära läsaren, vilka ni nu än är >.< nu ska jag ta och laga någon god mat så att min lilla mage blir mätt och glad och sedan ska jag fortsätta se på LEGENDARISKA filmen "This is it" som jag slog på för bara en stund sedan, haha man kan verkligen inte bli less på denna filmen, Ryser varje gång jag ser den! :D GUDANESS ASSÅ vad jag älskar filmen, det är inte klokt!!! Önskar verkligen att MJ inte hade dött och jag såg hans urfräna konsär!! Då hade jag nog varit lycklig resten av livet haha x) Gud det vore så jädra fränt asså!!

BIG LOVE TO MJ, KING OF POP! ♥

 

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0