Enjoy all the sweet moments in your life

HAHA i torsdags lekte jag lite picasso (eller hur han nu stavas..) och så gjorde jag detta lilla bedårande mästerverk xD haha Enjoy ;p



I helgen skulle Conny fara hem till Kebbe och lana med honom och Erik som kom till Sundsvall för att hälsa på och jag for hem till mamma i Ljusta och umgicks med min underbara lillebror :) ♥ Var en massa skoj och bus xD Sedan på lördagen kom även min kärabror, Vimar och hälsa på! Måste säga att det var riktigt kul att få träffa honom igen, är ju inte ofta nu efter att han jobbar i Karlskrona =/ Senare under dagen kom Conny för att hämta upp mig så skulle vi fara och köpa en present och fira hans kusin, Jonas och det var självklart jätte trevligt trevligt :) Eftre det for Conny tillbaks för att lana och jag hem till min lillebror.

När jag kom hem blev jag jätte orolig för mamma, hon fick en black out och var nära på att svimma IGEN :'( Detta har nu hänt flera gånger på senaste tid så jag är jätte orolig och hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, vad det är vet jag inte eftersom hon vägrar åka och undersökas på sjukhus efter en gång hon var dit men dem upptäckte absolut inte vad som kunde varit felet =/ Så himla konstigt, inte alls kul!! :(

Idag har jag inte gjort så värst mycket mer än att jag umgåts med lillebror dårå, så tog vi oss en prommenad, så han fick cykla av sig lite granna, sola lite på bakgårn och så..

När Connys föräldrar var påväg hem så plockade dem upp mig med påvägen och nu har jag precis tagit in hästarna in i Boxarna med lite hjälp av Christer som var snäll och ville hjälpa till med Freelans :) Antonia rymde ju så när jag först skulle ta tillbaks in henne i hagen igen så blev det ju lite bökigt eftersom när hon skulle gå in, då skulle ju Freelans försöka tränga sig ut MEN det gick jätte bra tillslut :)(Y)

Här är en bild på mig med en häst som togs i vintras då jag, Bina & Ellenor var ute i Bergsåker och prövade på att trava. Det var riktigt kul! :) Nu la jag upp denna bild eftersom jag precis pratat om hästar och sådär. ^^,
 


Nu sitter jag hemma och proppar i mig lite godis och väntar på att Conny ska komma hem från jobbet :)
Annars så ikväll planerar jag ärligt talat inte så värst mycket mer än att bara ta det lungt och kanske slå på någon film strax. 


Now, take a look at my new brown eyes >.<
Gud så jag önskar att jag hade bruna ögon naturligt..
Åååh blir så avundsjuk på dem som har det, det är så himlans fint!




PussLove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0