Just get in to it




Finelly! ;D Jag har nu äntligen städat klart hemma så nu är det fräscht och fint här igen :) Innan det när jag precis kom hem hjälpte jag även Eva med att städa lite i stallet, så fick jag även klättra i träd för att ta ned en belysning. Kändes lite som när man var liten då man jämt skulle klättra och ha sig xD

Dagen för mig började ju enbart med otur. Bussen in till stan var mega sen sedan när jag äntligen kom fram så var ju bussen in till skolan helt spårlöst borta. Dem ska ju komma var 10e minut men ena bussen kom aldrig så jag kom ju bra sent, sjukt irriterande!! :o Jag som även skulle varit på skolan lite tidigare än vad lektionen skulle börja. Men som tur fick jag inge skäll utav läraren utan hon förstod mig helt :) MEN när jag och Bina skulle redovisa om hur våran lekplats hade sett ut via PowerPoint då skulle ju det krångla och ha sig så att det tog en eeeeevighet.. vi som skulle redovisa först för att jag skulle iväg för att göra ett prov som jag nu har pratat om ett tag. Men tillslut kom Janne-fixarn och löste det efte 3 byten utav datorn ^^, Redovisningen gick bra så det var dags för mig att springa för att göra provet. Under den tiden vände olyckan till ren lycka. JAG KLARADE PROVET!!!!! WOHOOO!!!!! :D:D:D Oh my gosh, I'm so freakin' HAPPY!!!!! :D:D:D

Efter skolan mötte jag min käravän, Josip så vi tog oss en liten runda på stan medans vi väntade på bussen. Påvägen hem fick jag veta att jag inte hade någon skjuts hem den sista biten de senaste timmarna och jag kände verkligen inget sug på att gå 5km i klackskor.. =/ Så istället tog jag nästa buss och åkte och hälsade på mammi och min urgulliga lillebror :) Jag och han lekte en massa med såpbubblor och fikade lite på altanen. Efter en stund gick han hem till Vincent och lekte så jag och mamma passade på att sola lite granna ute i det underbara vädret :) Innan det blev matdags passade jag på att prova lite klänningar till skolavslutningen, det slutade med att det får bli en svart jätte fin klänning :) ♥ Mammas sambo kom hem till middagen så efter vi ätit skjutsade han hem mig på MCn, galet fort det gick! Fortare än vad han brukade göra gångerna innan.. När jag kom hem stötte jag på Eva (Connys urgoa mamma) så höll hon på att sommarstäda i stallet så jag hjälpte henne :)

Nu har Conny även kommit hem från jobbet, han har jobbat kväll så nu sitter han och spelar sitt jädrans spel x) ..För att hålla sig vaken, han ska jobba dessa tider veckan ut nu så för att hålla igång rutinerna och orka av att jobba så länge måste han nu vara vaken ett bra tag åh. Själv så funderar jag på att slå på någon film just nu och se när jag slocknar till. Är grymt sliten och trött efter denna dagen. Så Sleep tight allesammans! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0