You got me thinking


Imorse vid 9-tiden ringde Eva mig, Connys mamma och sa att hon hade sett i tidningen att Arbetsförmedlingen skulle ha massa möten angående sommarjobb, så dem som var intresserad fick komma dit på drop in. Så hon hämtade upp mig och Christer och skjutsade in oss till Timrå, där mötte vi även Simon.P som också skulle söka :) Det var hur drygt som hellst med väntan, tog säkert i 2timmar men det kan det ha varit värt. Allt lät riktigt positivt under mitt möte så nu är det bara till att hålla tummarna på att jag fåt jobbet! :) Dem ska antingen ringa mig imorgon eller något nästa vecka med besked. :) Hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen på att jag får det :D Det vore riktigt bra asså! :)

För bara en stund sedan kom jag och Christer hem igen, åt precis lite glass med jordgubbar som Eva hade löpt åt oss :D Super snällt! Och gud så mätt vi vart på dem :o haha x) Var riktigt gott med jordgubbar i denna hettan :) 

Just nu sitter jag och funderar starkt på att gå ut till poolen och ta mig ett dopp och steka lite i solen tills kära Conny kommer hem från jobbet :) Egentligen borde jag ta och städa undan litegranna här men det är ju riktigt härligt väder ute nu, så är lite trist om man ska behöva sitta inne :P Måste ju utnyttja värmen haha ;D Får ta och städa lite senare istället ^^,

Nu har även min blogg blivit fin igen, tusen tack till Christer som hjälpte mig med att fixa min header! :D SUPER SNÄLLT av honom faktiskt som hjälpte mig med detta! :)


( På bilden har vi min lillebrors hand, Hampus, 4år, min och min storebrors, Vimar, 20år till er som undrar :p ).



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0