you're my star


Igår somnade jag inte förns vid 4-tiden :o så jag vaknade ju bra sent! Vid 1-tiden kanske. Åt frukost och såg lite granna på tv tillsammans med Conny innan det var dags för honom att åka på jobbet. Strax efter kom Connys mamma hem så jag åkte med henne till Timrå där jag tog bussen in till ljusta, hälsade på min lillebror och mammi. Jag och min goa lilla ängel till lillebror hade vattenkrig och bada lite granna ihop i någon liten balja så trångt var det men man är ju tokig speciellt plutten xD haha ♥ Så fikade vi, cykla till Ica Maxi och handlalite granna. När vi kom hem var det dags för middag, det blev kyckling, potatissallad och sallad till MASSA GOTT! :D ♥ Åt ovanligt mycket, typ två och en halv portion :o hahaa. Nu för bara en stund sedan kom jag hem, pratade lite med Eva och nu ska jag se på filmen "Så kom Polly till" :) Och ser man på, nu kom Conny precis också hem :D Har jag tur kanske jag får lite sällskap till filmen :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0