Are you ready or not


Jag kom precis hem efter att jag har varit och handlat lite tillsammans med Connys urgulliga mamma. Massa trevligt! :D Jag köpte mig en chips påse och marabou choklad som jag strax tänkte tjocka i mig framför en film nom nom nom ♥ hihi :) Ikväll har jag även myst en massa tillsammans med kissemissen Mojjo, massa mys :) ♥ Vi tog även lite bilder ^^, han tyckte kameran var jätte intressant, speciellt snöret som hänger nedför den. Gud vad han älskar snören, han lekte även en massa med mina snören från min tjocktröja. Dem är jätte rolig tycker han x) När jag målade mina naglar tyckte han det var jätte intressant att sitta snällt bredvid och se på :) hihi så söt! ♥

HAHAHA Mojjo är så himla gullig med tungan x)


Min lilla bebis ♥


Kärani nu tänker jag iallafall ta och lämna er här och istället kika runt lite efter olika lägenheter innan jag startar filmen, jag blev riktigt sugen på att se "I'm number fout" .. IGEN hahahaha xD Jag och filmer ;P Jag kan se dem om och om igen utan att ens lessna lite granna på dem hahaha :D



PussLOVE, and sleep tight ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0