Because I'm madly in love with you


Imorse åkte jag och Christer (Connys bror) in till bussen på moppen,första gången man slapp vänta en evighet påbussen, feels like a bit awesome x) haha :P Jag kom tyvär lite sent till mötet som jag skulle på men det gick bra, inga problem alls som tur :) Mötet gick som det gick,men det känns mycket bättre nu efter att jag pratat om det med Conny och Eva (hans mamma) och löst det :D Efter mötet åkte jag hem till mammi och busade med min söta lilla ängel till lillebror ♥ Efter några timmar for jag igen, skulle möta Christer på bussen och ta moppen hem sedan men det blev ändrade planer så Eva hämtade upp mig efter vägen :) Så for vi vidare in till Ica där vi köpte lite mat och 5påsar jord. Så när vi kom hem hjälpte jag henne med att plantera lite olika blommor och gjorde i ordning maten tillsammans gjorde vi med :) Conny skjutsade en tjej in till balen med hans pappas finMustang när han kom hem när vi höll på ute i rabatten blev han glad att jag var hemma när han kom hem hihi och då blev ju jag glad att han blev glad x) Nu är Conny ute och klipper gräset medans jag precis kom in för att värma mig, tror jag håller på att bli lite förkyld eftersom jag hela tiden då och då känner mig riktigt frusen av mig =/ Vill verkligen inte bli sjuk!! Får hoppas på att jag klarar mig och kommer undan :) Ikväll ska Therese komma och hälsa på oss och äta middag tillsammans med oss, så det skabli trevligt :)

Nu i helgen kommer min kärabror, Vimar och hälsar på Sundsvall igen, men jag hinner nog tyvär inte träffa honom något eftersom han tydligen ska hålla på med att rensa lägenheten, han ska ju nämligen flytta till Stockholm på heltid nu eftersom han har fått fastjobb nu :) Så glad för hans skull! Riktigt bra detdär! :)
Men nu,mina små läsare får det vara nog med bloggandet för idag, ajöss! ;D Så får ni ha en kanon helg! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0