Born to try


Jag, Conny och Rickard kom precis hem efter en lång färd ute i skogen tillsammans med vovven, Texas :D Vi har även klättrat i berg, letat grottor och vi hittade en as frän grotta där någon hade skrivit något för länge sedan med någon konstig stil, It was Awesome! :) Däremot blev jag sjukt trött efter promenaden, skulle kunna somna direkt nu som om jag vore en liten bebis :)

Det blev ingen färd hem till brorsan Vimar idag iallafall, får bli nästa helg när han kommer hem och hälsar på igen istället, men fick iallafall träffa honom en stund igår kväll ju :D

Uscha buscha!! ..imorgon börjar skolan igen, har helt ärligt ingen lust alls på att börja kliva upp as tidigt igen! :( But nothing to do... School is important! MEN däremot så betyder det även att det är måndag imorgon = då kanske mina nya fräsiga playboy smycken kommer hem på posten!!! LOVE IT! ;D

Jag vill även påpeka att dessa nya reglerna mot spotify SUX real bad!!! Helt jädrans världelöst och snålt!! :( Klart att jag förstår att dem vill tjäna på det nu när alla har blivit beroende utav det men det är ändå grymt dåligt!! :(

Ikväll blir det iallafall nog en lugn kväll eftersom söndagar är så grymt seeeeeg och trista :/



Då får jag tacka för mig för tillfället ;p haha
PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0