Can't stop this feeling we started


Jag kom hem för bara en stund sedan bara från skolan. Eftersom Conny jobbar till natt idag så fick jag låna Christers moppe för att ta mig hem de sista fem kilometerna efter bussfärden. Det gick jätte bra att köra hem, haha var lite orolig ibörjan eftersom jag har inte åkt sedan riktigt bra långt tillbaks x) Christer höll mig även sällskap jätte länge tills min buss kom, riktigt snällt :) Sedan mötte han upp Simon och hans buddies och traska vidare.

Nu
sitter jag hemma och har precis ringt någon Stefan angående lägenheten hans som ska hyras ut, så nu håller jag bara tummarna till att jag får den! :) Detta har verkligen gått sjukt segt, så nu tycker jag att det vore på tiden. :) Men kärani, nu tänker jag ta tag i pluggandet och göra klart uppgiften :)

GOSH, it's so freaking AMAZING!! Imorgon är vi ledig ;D trallalaa..
Så imorgon tänkte jag passa på att åka och träna och sola lite granna :)



Pluggdags nu!

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0