Dance in the dark


HAHA värsta grymt asså, urcoolt, superkul! :P:p hahahaha.
Igår kväll när jag kom hem så spelade jag och Rickard kort - "Skittunnan" men vi ändrade reglerna lite. Vi körde på som vanligt men efter varje omgång som någon av oss förlora så gjorde vi som i "hänga gubbe" att vi skulle se vems gubbe som hann bli hängd först x) Jag som alltid vinner förlorade ju ganska hårt igår faktist men kul spel var det! :) och man kan ju faktist inte alltid vinna, då blir det ju inge kul i längden :p

Jag vill även säga er att nu kommer jag vara super duktig och inte slösa mina pengar utan vara sparsam så in i bomben! Ska spara alla mina pengar till körkortet :) Jag tycker att man ska ta det så fort som möjligt och inte vänta i flera år på att ta det, för då blir det oftast att det aldrig blir av då. Så önska mig lycka till! ;)

Jag har precis iallafall städat klart, det blev mycket finare och trevligare här nu :) Men när jag skulle bädda så upptäckte jag att under den tiden jag sov imorse måste ha Mojjo kissat ner lakanet och Connys täcke, bra drygt! Det förvånar mig att kissemissen gjorde det nu och inte när vi precishade fått honom :s Aja .. Hoppas det inte sker igen bara.

Nunununu blir det film för min del, tänkte se på en skräck/komedi som heter "Tucker and Dale vs. Evil" som vi började se på igår kväll, men det var enbart Rickard som hann se klart den eftersom jag och Conny somnade under filmens gång. Men filmen verkade verkligen vara riktigt bra och sevärd så nu blir det ett ytterligare försök :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0