Born to try, don't look down


Efter skolan följde jag med min kära Cecilia, Lito och Sandra en sväng på Torget för att se när basket grabbarna skulle fira att dem tagit SM-Guld igår ;D På bussen hem mötte jag på Christer, Robert och Simon.P. så klart jag blev glad att man fick sig litet trevligt sällskap på hemvägen att prata med :) hihi Men dem busade mest på bussen med ballongerna dem fått utav mig som jag fått på torget x):p HAHA jag och Robert hade ett lite speciellt och knasigt samtal efter att grabbarna; Christer och Simon steg av bussen x):p haha. AND GUESS WHAT?! Idag fyller Robert dessutom 18 år, så ett STORT GRATTIS till denna pojken!! :D Blir saftfirande och karamellregn för honom ;) haha (Y)

För en liten stund sedan åt jag middag tillsammans med Connys underbara föräldrar Eva och Hans-Erik, mycket trevligt och gott! Vi åt potatisbullar med bacon till, det var riktigt länge sedan jag åt denna maträtt faktist NOM NOM! :):) Conny for strax innan 18-tiden, in till Gävle för att lana med Eric och umgås :) Men innan han for såg vi på filmen "I'm number four" ännu en gång, eftersom han somnade igår kväll.

Jag måste erkänna att det redan känns tomt och ovant utan Connys närvaro =/ Men det är ju bara under helgen som han blir borta :) Klart att man ska åka och hälsa på sina vänner, speciellt som man sällan träffas pga avståndet! :D Plus kan ju även vara nyttigt för oss att komma ifrån varandra i några dagar med :) När man bor ihop kan det ju faktist bli lite mycket ibland då man jämt ska vara uppe i varandra.

Nu tänkte jag iallafall ta och gå ut och ta lite luft i typ sådär 5-10 minuter :P:p haha och sedan rita lite granna innan jag här på någon film och myser ned mig i soffan tillsammans med kissemissen :) ♥



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0