Follow your heart & make your dreams come true


Weehoow jag blev ju lite glader idag iallafall :) Tack vare min vissa elever i klassen fick vi ändra skoldagen till 08.30-16.40 men eftersom jag, Cicci och Peter var så duktig på att jobba och hann klart med allt typ en timma tidigare så fich vi sluta vid den tiden istället, gud kändes så himla skönt kan jag ju lova! :D Strax efter att jag kom hem åkte jag och Conny in till folkan eftersom han skulle ha jour och ville att jag skulle följa med och ge sällskap, efter en stund kom Rickard också och var social, blev en massa skratt för min del kan jag lova hahaha skrattfia man kan vara x) Det var faktist riktigt trevligt där idag, man får ju ta och tacka till Conny och Rickard :) Nu kom jag och Conny iallafall hem för bara någon liten stund sedan, han sitter och spelar lite granna nu innan vi ska gå och lägga oss och jag har precis målat klart naglarna så dem ser fräsh och fin ut :) haha :P

Imorgon blir det en kort skoldag, gud så härligt! (Y) Dessutom får jag sovmorgon :D Eftersom Conny ska jobba ända till 22tiden imorgon så tänkte jag ta och åka hem till mammi och gosa en massamed min söta lillebror. Det blir nog även lite solning och träning för mig med något under dagen, man vill ju ha snygg och fräsh kropp till sommaren ;D hihi.

Men nu mina små änglar, nu ska jag ta och mysa ned mig i sängen och
låta dem fina drömmarna föra mig bort i den magiska världen hihi x)

HAHA jo föresten, igår kväll gjorde jag om denna bilden på vår kissemisse Mojjo på paint,
blev en riktigt kalasbild där ;D haha ett riktigt mästervärk x)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0