Good mornin'


Käradu, imorse vaknade jag upp tidigt IGEN! :( Jag är riktigt trött känner jag men vill ju inte sova bort hela dagen heller så jag tvingade mig upp ^^, Hur som hellst så har jag gett mat åt djuren, varit ut med vovven liten stund medans jag och Eva gick ut och rökte, Eva är så söt!! Hon kom ut för att ge mig sällskap :) thii. Nu har jag precis ätit min lilla frukost, tyvär så har jag fruktansvärtsvårt att äta frukost direkt efter att jag vaknat så det blev enbart en liten macka just nu för tillfället :p

Det blev ingen film för mig igår kväll, Conny ringde mig precis när jag tänkte hä på den så pratade med honom istället en bra stund och sedan efter somnade jag in direkt. Kändes verkligen tomt utan honom :( Snyft* Men ikväll kommer han hem igen!! Wiiiiehoooow!! :D Hihi

Om någon stund tänkte jag ta tag i städningen så det blir någolunda fint när Conny kommer hem, så tänkte jag även hoppa in i duschen, göra en ansiktsmask och ha lite allmänt tjejpyssel vid mig som jag inte orkat göra på länge nu :p Ska bli skönt :)

HAHAHA helt galet, igår sminkade jag mig för första gången på två veckor!! x)
Här har ni en jätte "vacker" bild på mig som osminkad, Enjoj hahaha ;p
(Conny som tog denna bilden härom dan :p)

HAHA YEPP I know, jag ser bra död ut på bilden :P



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0