Hold on to that you really love


Imorse när jag precis kom in till stan stötte jag på min käravän Josip sedan dök Ellenor strax efter upp också :) Josip skulle tydligen till min skola för att han har praktik där under denna veckan angående nå kock grejsimojs så vi umgicks  lite till och från under skoltiden, sedan tog vi samma buss hemåt, trevligt med lite sällskap halvvägs iallafall :) Hur som hällst när jag kom hem och efter att jag duschat åkte jag och Conny ned till plan där vi mötte Rickard och lira lite basket. Såklart så LOSA JAG!! :'( Dem är för bra för mig haha :D Efteråt åkte vi och hämta filmen "Triangle" SOM VERKLIGEN SÖG - till er som funderar att se på den,ni kommer defenitivt bli bra besvikna ifall ni ser den. På hemvägen köpte vi oss lite glass SJUKT GOTT LOVE IT! :D Strax innan Rickard for hem spelade jag, Conny, Christer och Rickard lite fotboll tillsammans med vovven Texas xD Askul! haha me like ;) Nu ska jag och Conny se på filmen "Förotsungar", var ju ett bra tag sedan man såg denna film kan jag säga men den är GREAT! :D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0