I'm number 4 = AWESOME movie!


Sitter nu inne på skolan och inväntar min kära skatt, Cecilia Sundell :) ♥ Idag blir det en skön skoldag, enbart en lektion och med en toppen lärare (Y):D Vad som händer och sker i helgen vet jag inte helt hundra ännu, men blir nog enbart till att vara hemma och gosa med kissemissen Kurre :D Känner att jag inte har någon direkt stor lust till att göra annat än att bara ta det lungt och vila ut efter veckan, Conny ska förmodligen åka och hälsa på Eric :)

Igår efter skolan mltte Conny upp mig i Timrå centrum och påvägen hem var det en dåre som måsta ha varit påverkad utav alkohol som körde och var grymt nära på att fontal krocka med oss !! :o Killen körde på fel sida av vägen och vinglade som sjutton heeela tiden! Men som tur så är Conny oerhört duktig på att köra bil så vi klarade oss finfint som tur var (Y) :) Annars hade det kunna ha gått riktigt illa till! :o Efter ett tag stoppade Polisen bilen iallafall, slapp någon annan komma till skada. På kvällen kom Rickard hem på besök med filmen "I'm number 4" som vi såg på :) Till er som undrar så var filmen helgrym!! Lätt sevärd! ;D

Kissemissen var hur go som hellst inatt, låg och gosa med oss nästan hela natten och imorse när det var dags för mig att vakna LOVE IT! :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0