I'm singing in the rain..


Imorse innan jag åkte in till skolan, städade jag undan lite granna här hemma så att det inte känns så himla hemskt att komma hem då det är stökigt, tusen gånger trevligare att komma hem efter en lång dag då det är städat och hemtrevligt! :) På skolan, redovisade vi våra teatrar inför ettorna, efteråt blev det fika med saft och tårta, var väll ganska så gott fast fick så fruktansvärt ont i magen utav grädden :/ Efteråt var det dags för matteprov, jag valde att ge det ett försök så får se framöver hur det gick.. :) Efter skolan åkte jag hem och umgicks med lillebror och passade även på att färga håret brunt. Blev ljusare än jag trott det skulle bli men det blev fint, aldrig haft denna nyans på håret så det får bli så nu ett tag iallafall :) Bild kommer till er nyfikna, men inte just ikväll. ^^, 

Under dagen blev jag grymt sugen på att typ ha filmmaraton/pokerkväll men det visade sig att Conny redan hade planer inför helgen så eftersom han inte blir hemma över helgen blev det inte av så jag ska istället bara ta det lungt hemma med kissemissen :) Men det är skönt de åh, vara ifrån varandra lite kan vara nyttigt för en plus att jag får mer tid med lugn och ro att plugga och vila ut mig utan att jag ska behöva känna mig tråkig och osocial x) haha. Nejmen det är bra nu när det helt plötsligt blev så mycket med skolan, lugn och ro kan behövas :) Men ikväll blir det inget pluggandet iallafall, har sån otrolig huvudvärk, så in i bomben! Så för min del ikväll blir det enbart till att ta gå och lägga mig alldeles strax, kanske någon film, ifall jag nu ens orkar med det :p Och så ska jag ju naturligtvis gratulera till Christer som fyller 18år idag :D

P.s. Jag måste bara få påpeka att det var ju bra jädrans trist väder idag alltså, all day loooong!!! Regn, bara regn och kyla! Not cool at all! :(
Tydligen ska det vara sådant trist väder helgen ut :( Hur trist låter inte det då?! :/



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0