impossible to be kind?


Igår var ja ute med lillebror på en lekpark och han tyckte det var massa kul! :) Efter en lång dag ute åt jag middag med mammi och lillebror, var super god mat! kyckling bröst, potatissallad + sallad. Riktigt gott var det :) Efteråt fick jag vänta hur länge som hällst på att Patrik skulle komma hem så han kunde skjutsa hem mig på MC:n, men han kom inte lika snabbt som han sa att han skulle men ingen skada skett :) Glad att jag fick skjuts hem iallafall :)

Imorse hade jag världens huvudvärk + magverk, orkar verkligen inte med det! :( snyft.. :P Men nu har det nästan fursvunnit, har inte lika ont mer iallafall. Det dryga var att jag ville ju vila upp mig så fanskapet försvann helt, men inte fick jag det inte x) haha. Först ringde Carina mig 2 gånger, så imorgon kl 11.00 ska jag på möte..hoppas det går bra och att det börjar gå framåt nu, vore ju på tiden. Sedanringde Cicci och väckte om mig, och sist men inte minst ringde Josip mig haha. Stackare.. :( Hoppas det går bra för dig på badhuset ;) Så ses vi kanske imorgon ifall jag hinner efter mötet :) Nu skiner solen, gud så härligt det ser ut att vara ute! :D LOVE IT, I JUST CAN'T HIDE IT! haha x) Så alldeles straxtänkte jag gå ut en sväng med vovvingen Texas :)

Bleeeh! Det börjar ju bli bra irriterande när man nästan hela tiden hör andra klaga på andra, kommentera absolut allt och ingenting. Att man ska behöva höra sådant crap nästan vart man än vänder sig. Get a life och låt andra vara, fan deras problem och inte ditt. Så börja sköt ditt egna istället. Förstår inte vad det är för fel på vissa nu för tiden :S

Idag bjuder jag på en gammal bild på mig, typ 1år gammal nu faktist :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0