it fells like home to me


Kärani, jag har tyvär varit tråkig som inte har haft någon lust alls till att uppdatera bloggen min, men ni överlever nog ;) haha. Men jag ber om ursäkt :) På fredagen var jag en stund på Folkan men efter några timmar for jag hem, blev otroligt trött. Tackar Rickard för skjutsen, Conny hade jour där så han kunde inte skjutsa mig. Sedan på kvällen efter Conny slutat skulle vi ha filmmaraton tillsammans med Rickardo xD men Conny hade ont i huvudet så det blev inget utav det. Så jag fick sova vidare hihi.

Igår var det crusing inne i Timrå, Conny ville ju somsagt ha med mig när han skulle köra pappan sin med hans polare, men eftersom hans pappa tog med sig flera vänner så fick jag stå över, var ju inte tillräckligt med plats i bilen som sagt. Men jag klarade mig finfint hemma i värmen tillsammans med Mojjo :) Såg istället på lite filmer som "Snygg sexig & singel", "The pacifier med Vin Diesel" och fortsatte sedan kvällen med "Acording to Jim" :)

Imorse när jag vaknat såg jag på filmen "Hur man blir av med en kille på 10dagar", ska strax följa med Conny ner på Ica och lämna tillbaks två filmer som hans pappa hyrt.

Sitter nu här och lyssnar på gammla låtar, som "Dirty Dancing", "9 to 5", "Bitter sweet symphony", "Feels like home" och lite annat. Like it :)

Jag har även pratat lite med mammi på msn, mest angående en semesterresa hem till Polen och hälsa på moffa ♥ Men vi får se hur det blir med den biten, jag är ju skriven på en vikarielista över sommaren kom jag på och mammi kanske får jobb till sommarn med. Men det vore ju fruktansvärt kul att åka till Polen och hälsa på alla nära och kära men det klart, hade saknat ihjäl mig efter Conny :( Är ju inte van nu att vara utan honom i ens en dag x) Haha sjukt galet det skulle kännas ändå, närman heltplötsligt blir utan den man bor ihop med över några veckor. Men det skulle nog gå bra de å :) Inte fel att sakna någon inte :)

Uscha Buscha, imorgon är det måndag! Jag kan ju säga er läsaren att jag är bra skolless nu! =/ Vill bara ha sommarlov nununuNU! Vore riktigt skönt att bara få slippa dessa långa skoldagarna, speciellt dessa nya måndagarna som varar ända till 5 :o It's insane! Riktigt drygt.

HAHAHA igår hittade jag ett par urläckra bilder på
mina två bröder när dem var yngre x)
hahaha super gulligt! :D

Brorsan,Sebastian      --->             Brorsan, Vimar
  

Thihii OOPS, boosigt utav mig! :$ Men what da heck! ..Alla har vi ju varit små förr :D
Se detta som fina minnen istället för att skämmas :) Jag själv har sjukt goda minnen från min barndom, önskar ibland man kunde vrida tillbaks tiden för att få uppleva detta igen men that's nothing you can do about that...



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0