Live up to it

Imorse åkte jag hem till mammi och gosa lite med lillebror när han vaknade men var tvungen att fara ner till skolan efter en stund. Efter skolan, enda korta lektionen vi haft drog jag, Bina, Sandra och Sara ned på stan men Sara drog efter en stund för att träffa pappan sin och Elin. Jag blev en frän bikini överdel och ögonbrynspenna rikare ^^, haha. Efter det åkte vi hemmåt, när Conny hämtade upp mig efter jag hoppat av bussen skjutsade vi hem Tamara och for vidare till IKEA där Conny köpte en ram. Efter det åkte vi hem och duscha och bytte om, åkte på pizzan och nu sitter vi här på Folkan, blir kvar här under kvällen.

Imorgon ska Conny köra hans pappa och Thomas på crusing, och jag ska nog med han ville det iallafall. Så får se hur det blir men blir nog sådå. Så ifall ni ska dit och vill träffas så är det bara till att ringa, ni kan ju inte smsa för då får ni iallafall inget svar utav mig. Har ju inge cash på mobilen tyvär =/ Får ta och ladda den när den 25:e kommer :P



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0