Look at me now


Oh my gosh! Känner mig helt plötsligt otroligt blek :o haha Känns som jag kommer hinna bli blek igen innan jag fått pengar så jag kan åka och sola igen =/ BUT HEY, that's life ;) Plus det är inte heller bra att sola allt för ofta :)



Jag har just kommit in efter att jag varit ut tillsammans med Connys mamma, Eva :) Vi borstade vovven och vattnade blommorna lite granna :) Nu blir det dags för mig att slå på någon film, mysa ned mig i soffan tillsammans med gosiga Mojjo och tjocka i mig lite chips hiihi :) Någon dag framöver tänker jag fara hem till mammi och ta med mig några filmer som jag är sugen på att se på som jag inte sett på ett bra tag nu :) och såklart passa på att gosa och busa en massa med min älskade lillebror! ♥


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0