not so fun ...


Gudaness asså vad less jag blir på all jädrans pluggande!!! :o Får bara migrän :'( Har nu suttit och råpluggat en massa inför provet jag ska ha imorgon, hoppas verkligen gud finns vid min sida då och att jag klarar det, speciellt efter all slit! :) Men nu tog jag mig iallafall friheten att ta mig en liten paus och vila huvudet, blir mer pluggande senare igen, tyvär =/ Men måste göras! Super viktigt ju.

Idag efter skolan drog jag en runda in på stan tillsammans med min käravän, Josip :) Fick en glass utav honom också, gud så gott och massa tack ;) hihi ♥ När jag kom hem var jag så trött efter skolan så jag såg en stund på filmen "All about Steve" som gick på tv, innan jag satte igång med pluggandet dårå..

Mer än detta, har jag faktist inte att säga er just nu, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0