Piiiinsamt och klantiiiigt!


Nu kom jag på och tänka på min lilla olyckshändelse som skedde igår i matsalen, FYFASEN VAD PINSAMT OCH KLANTIGT !!! :o:/:$

Hur som hällst så när dem renoverade om vår matsal på skolan så istället för att göra den större och med mer utrymme åt alla elever som faktist går där så gjorde dem den betydligt mycket mindre!! Så det blir ju värsta kaos nu varje gång man ska gå på lunch, det är jämtsjuuuukt jäkla trångt där och knapps så att man hittar någon sittplats att kunna äta! Hur som hällst så skulle jag och tjejerna sätta oss i ett bord som stod bakom ett bord där det redan satt två killar, men vad tror ni jag självklart lyckas med att göra då?! :o Jo jag kuttade ena killen i ryggen lite löst men ÄNDÅ!! .. med besticken! :$ OMG JAG DÖR VAD PINSAMT DET VAR!! Självklart bad jag direkt om ursäkt och såg nog livrädd ut x) Men som tur var så skrattade killen och tyckte det var lite småroligt :)(Y)



Men nu ska jag gå ut och röka innan jag går och lägger mig,
ska ju trots allt kliva upp super duper tidigt imorgon =/

PussLOVE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0