Put it in a box


Idag efter skolan åkte jag och Conny och hämtade ut mitt fina lilla paket med mina nya fina smycken, yeey! hihi. När vi kom hem var jag duktig och pluggade, tog tag i uppgiften direkt så att jag inte skulle låta den vara liggandes och bortglömd. Sedan gjorde Conny en jätte god middag, kyckling och potatisgratäng med bea sås till SUPER GOTT!! :D Under tiden blev Texas busig och rymde på sin egna lilla upptäcktsfärd :'( Blev jätte ledsen och orolig!! Jag letade honom tillsammans med Connys pappa medans Conny tog sin bil och letade på annat ställe, som tur hittade han honom! :) Blev en enorm lättnad på hjärtat kan jag lova! Men nu tänker jag gå och lägga mig, är riktigt trött och less på min tandvärk :'( Önskar den gav sig iväg för gott riktigt snart!!

Imorgon slipper jag iallafall kliva upp super duper tidigt, eftersom jag börjar 12.20 och åker in till bussen tillsammans med Christer på mopeden (Y) Så det är skönt, slipper kliva upp 6 på morgonen samtidigt som Conny ska upp för att fara till jobbet, för att jag ska kunna ta mig till bussen. Imorgon har jag enbart en lektion, känns både skönt men även röttet att behöva åka in så sent för enbart en ynka lektion. Men det är ju som sagt inte mindre viktigt för det. Får se vad dagen kommer att ha för trevligt att bjuda på efter skolan :)



Nu ska vi iallafall ta och lägga oss och sova, kanske någon film först.. :)
PussLOVE, to worlds greatest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0