Summer of 69


Efter en riktigt soft dag på skolan åkte jag hem till mammi och umgicks tillsammans med min sötnos till lillebror och gjorde klart en skoluppgift. Efteråt åkte jag och träna + sola, nu när jag kom hem har jag precis duschat. Känns så himla underbart!! :D Nu är jag grymt pepp på att dra ut och hitta på något som t.ex. spela basket!! Är full utav energi, OMG, I JUST LOOOVING IT!!! ;D

Ingen kissemisse har kommit hem än :(
Hoppas på att det blir av snart iallafall, längtan har blivit bra stor nu! :)

Och
idag blev lilla Sara.P. stor som fyller 18 år, massa grattis till henne!! :D
Men
nu ska jag försöka övertala Conny till basket,
Rickard är ju också sugen på basket så .. we will see ;)



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Rickard

Basket!

2011-05-04 @ 20:01:40
Postat av: Dzesii

JA!! Måste lätt spela igen såfort vädret blir fint igen!! :D

2011-05-06 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0