Sun is up, move your bodey!


HAHA kuuul dag :P Imorse när jag vakna så regnade det ganska rejält men jag började göra mig i ordning ändå med tanke på att det skulle sluta regna, vilket det gjorde men lika fort började det regna igen.. Drygt! Så jag trodde inte Christer skulle skjutsa in mig in till bussen på moppen med tanke på vädret. Men då slutade det regna i ett litet tag, precis när vi skulle fara så började det småregna igen men iallafall mycket mindre än innan så vi for ändå så jag slapp missa skolan (Y) :) Läraren blev jätte glad eftersom hon trodde inte jag skulle kunna ta mig till bussen pga vädret. Hur som hällst så åt jag go lunch tillsammans med min käravän Josip medans tjejerna från klassen for på BigBoy. Efter att jag slutat skolan och fixat lite ärenden så tog jag bussen hemåt och eftersom Conny jobbade längre idag och jag inte har en enda kr på mobilen så jag kunde inte få tag i någon alls, fick jag gå dessa 5km från bussen - hem i det härliga regnet! :/ Efter vägen brukar det alltid skutta en hare fram och tillbaks, men nu blir det nog inge mer skuttande där :( Jag såg i ett dike hur den låg på sidan och var död och blödde ur munnen :'( Så hemskt! Stackars hare!! Rest in peace, Bunnie! ♥ Tyckte så synd om den, gud vad jag älskar kaninisar/harar, minns när jag en kväll bad Conny ta hem honom/henne x) hihi men blev inget utav det såklart haha :p Hoppas iallafall han/hon får det bra uppe i himlen nu :)

Nu har jag nyligen ätit fyra rostade macker med marmelad, gud så gott! :D Släppt in katterna, Mojjo och Felix och ska nu alldeles strax hoppa in i duschen innan Conne kommer hem med nya bilen. Något senare ska tydligen Rickard komma förbi oss, får se vad vi hittar på för skojsigt idag :) Nä, nu blir det duschen! Är bra frusen efter duschen jag fått under min prommis :p:P HAHA



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0