Sune-San Diego


Wiiiehooow ..Trallallaaa!! ;D
Nu har iallafall våran lilla tjockis kissemisse kommit hem! Finally!! :D
Han är så himla go och söt!! ♥ :) Däremot kommer jag garanterat måste köpa allergi tabletter så snarast som möjligt, ögonen kliar redan på mig som satan eftersom jag först gosade inne framför tv:n med katten Felix i knät medans jag såg på film. Och nu kan jag ju inte låta bli att gosa med Sune-San Diego :) ♥ ♥ Jag och Conny är iallafall jätte glad över att ha kissemissen hemma hos oss nu, och till Maria som ägde katten innan så lovar vi utav hela vårt hjärta att ta god hand om honom! :) Han mår hur bra som hällst redan nu från början, har god aptit, kurrar heeela tiden och är hur go och glad som hällst :D (Y)

Här kommer en bild på våran snygging; Sune-San Diego ♥


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0