Sunlight

I lördags blev det en ur trevlig dag! Helt toppen! :D Under dagen lirade jag, Conny & Rickard lite basket, sedan under kvällen åkte vi in till stan och åt super god middag på resturagnen "The Mercat Cross" och blev ett glas vin till maten för mig :) Efter middagen gick på på bio, där vi såg på nya filmen "Fast Five" den var riktigt bra! så jag rekomenderar er att ta och se den ;) När vi kom hem sent på kvällen spelade jag och Rickard lite kort sedan tog jag mig en powernap medans Rickard for för att skjutsa några fyllon :P haha :) När han kom tillbaks såg vi på filmen "Devil". Jag kände suget på att se den ett tag nu men jag trodde faktist inte att den vore så värst bra eftersom allt utspelas enbart i en hiss men den va faktist bra och intressan att se på! :)

Idag for jag på skolan på svenskan, sedan var jag tvungen att åka hem till mammi för att passa min sjuka lillebror´medans mamma for in på ett möte. Nu har jag hur ont som hällst i huvudet så ska ta och lägga mig nuja och hoppas på att jag mår bättre till imorgon, har ju redan sovit några timmar under dagen när jag kom hem men blev då inge bättre eller, snarare sämre =/ 

 


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0